torstai 22. helmikuuta 2018

Kevättä kohti







Eilen oli aivan uskomattoman kaunis talvipäivä ja ette uskokkaan, miten paljon siitä nautin! Tuntuu ihan hullulta, miten aurinko, kimalteleva lumi ja valkoset puut voi tehä maisemasta niin taianomasen ja kauniin. Vaikka jouduin ite ihastelemaan tätä näkyä suurimman osan päivästä ikkunan takaa, koska olin töissä, pisti mua silti hymyilyttämään ja tuli jotenki tosi energinen ja hyvä fiilis. Näköjään sitä ollaan menossa jo kovaa kyytiä kevättä kohti! 

Keväästä puheenollen, tää kevät tulee oleen mulle tosi erilainen ku ikinä ennen. Viime keväänä vielä tiesin, että haluan pitää välivuoden eka, ennenku alan suunnittelemaan jatko-opintoja, joten sillon mentiin suhteellisen rennosti, eikä tarvinnu vaivata sen kummemmin vielä päätä jatko-opinnoilla, mutta nyt alkaa ihan pian oleen käsillä se hetki, ku mun pitää tehä ihan vakavissani päätös, mihin haen ja siitä alkaaki sitte kunnon luku-urakka. Onneks kaikki ei oo mulla ihan auki vaan tiiän kyllä suunilleen mille alalle haluan, mutta silti pakka on vielä vähän levällään ja viimeset päätökset pitäis piakkoin lukkoon lyyä. Onneks mulla on tulossa vielä paljo ihania juttuja ennen pääsykoerumbaa ja jatko-opintoihin hakuprosessia, joten tää lopputalvi/kevät on paljo muutaki ku vaan tulevan miettimistä.

Tuntuu aivan järjettömältä, että mun välivuosi on ihan kohta lopuillaan. Voisin tehä vielä erikseen jossaki vaiheessa postausta tästä ja kertoa tän ekan (ja toivottavasti myös vikan) välivuoden loputtua mitä hyviä ja huonoja puolia just mun välivuodessa oli ja kannattiko se. Aikasemminki oon välivuodesta jotain postausta tehny, mutta sillon oltiin vielä niin alussa, että paremman kokonaiskuvan saa, ku on ees suunilleen koko vuosi mennyt. Mutta sen voin jo sanoa, että en vaan tajua, miten tää vuosi on voinu mennä näin hirveen nopeesti! Se kertoo ehkä jo jotain tästä mun vuodesta. 

Nyt mun täytyy lähtä kuitenki töitä kohti, ja siitä sitte viikonlopun viettoon, joten tällä kertaa en tämän pidemmästi kerkeä jäähä höpöttelemään. Tuntu kuitenki siistiltä olla pitkästä aikaa tässä istumassa ja kirjottelemassa ja tuli ihan semmonen olo, että voi miten paljo mää tykkään tästä vieläki!! Ihanaa viikonloppua teille kaikille, toivottavasti teiän viikko on menny kivasti! Mää uskon, että ainaki mun viikonlopusta tulee superihana, koska saan mun ihanan ystävän tänne kylään viikonlopuksi ja meillä on vaikka mitä kivaa ohjelmaa tiedossa. <3 Jess!

4 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Sä oot upea ❤ kiva tämmönen onnellisuus postaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mattis, nuo sanat merkkaa mulle paljon! <3

      Poista
  2. Aurinko sytyttää minutkin eloon :-)
    Tsemppiä luku-urakkaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!❤