tiistai 5. syyskuuta 2017

Kedon kaunein kukkanen







Kuvapainotteisella linjalla mennään tänään(kin), mutta mikäs siinä on mennessä, kun on uus kameraki (Canon EOS 600D, jossa mulla on tällä hetkellä vaan 18-55mm objektiivi, mutta tilaukseen pääsi lisäks Tamron 18-200mm objektiivi)  ja kaikkia, haha. Ja ompahan muutenkin vähän vaihtelua noihin edellisiin tekstipainotteisiin postauksiin! Ehkä enskerralla pääsette jälleen kurkkaamaan mun kuulumisia tai pohdintoja, tai sitten ihan vaan kuvia taas, ken tietää.


Mutta näiden kuvien saattelemana haluan vaan toivottaa teille kaikille oikeen kivaa viikkoa ja tsemppiä töihin, opiskeluihin ja ihan vaan arjen askareisiin!

7 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia, kolmas taitaa kyllä olla mun lemppari :) Tsemppiä sullekin tähän viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti! :) Kolmas kuva taitaa olla kyllä munki lemppari. :-D

      Poista
  2. Oon aina sillontällön käyny kattoo sun blogia ja näin iltasella päätinkin sitten että enköhän mä nyt kirjota tänne jotain. Mua on mietityttäny joskus se että ootko sä keskustellu sun vanhempien kans tästä blogista? Ja miten ne suhtautu siihen? Lukeeko ne tätä? Jos niin tuntuuko susta hassulta kun sun vanhemmat lukee näitä? Periaatteessa niinku tietää kaiken mitä mekin? Vai onko teillä sellaset perhesuhteet et puhutte kaikesta? Entä sisarukset, lukeeko ne?

    Ja vielä tosta pari tekstiä alempana oli tuo usko teksti nii otatko sä loukkauksena aina jos puhutaan lestoina. Ite lestana puhun itte että olen lesta ja ollaan lestoja (tietenkin äänen sävyllä on aika paljon vaikutusta asiaan) ku on erilailla uskovia ystäviä ja sitten ei uskovia niin jotenkin se normaali "ollaan uskovaisia" kuullostaa höpöltä :) aattelen asiana vähän niin kuin lyhenteenä lestadiolaisuudesta mutta puheessa ja kirjoituksessa sano on aika lailla työläs ja kuitenkin oma mielipide on juurikin yllämainittu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Ensinnäki, kiva että tulit nyt laittaan tänne kommenttia ja kiitos mielenkiintosista kysymyksistä! :) Kun mää sillon reilu viis vuotta sitte tän blogin perustin, mää en kysyny tähän varsinaisesti lupaa vanhemmilta, mutta alusta asti tää harrastus oli kuitenki tiedossa heillä. Nykyään kun kuitenki jo täys-ikänen oon, en sinänsä mitään lupia keneltäkään edes tarvitse, mutta tottakai jos vaikka omilla vanhemmilla ois jotain tätä vastaan, ois asiasta hyvä keskustella. Kaikille tää tuntuu kuitenki olevan ok, joten tästä blogista ei siis oo ollu juurikaan tarvetta keskustella eikä tää oo aiheuttanu esim. riitoja. En osaa sanoa lukeeko mun vanhemmat kuinka usein näitä postauksia, koska niinku sanoin, ei me keskustella mun blogista juuri ikinä, ihan jo sen takia, että mun vanhemmat ei oo mitään some-addikteja tai aktiivisia somekäyttäjiä ja tuskin blogeista hirveästi edes ymmärtää. :-D Ja kyllähän se jollakin tavalla tuntuu vähän hassulta, jos saan kuulla että mun vanhemmat tai muutenkin iäkkäämmät ihmiset on lukenu tätä blogia, mutta toisaalta, en mää kerro tänne asioita, joita he ei sais tietää tai joista en kotona puhu. Sisarukset myös tietää mun blogista ja suurinosa heistä säännöllisesti lukeekin tätä. :)

      Ja sitten tohon toiseen aiheeseen. Mää ite en tykkää käyttää itestäni sanaa "lesta", mutta en ota todellakaan aina loukkauksena sitä, jos joku mua sillä nimellä kutsuu. Mutta ku just sillä äänensävyllä on niin paljon merkitystä ja esim. ne kerrat kun oon saanu kuulla sanan "lesta", on suurinosa sanottu tosi pilkkaavalla ja inhottavalla äänensävyllä. Tää oli siis lähinnä se, miks siinä postauksessa nostin esille sanan lesta siinä asiayhteydessä. Tiiän, että on lestadiolaisia joista on ihan ok kutsua itteensäki ja muita lestaksi ja mustakin se on, ku vaan äänensävy on "oikeenlainen". Mulla on kuitenki jääny tosta sanasta inhottava maku suuhun just sentakia, että sitä on käytetty niin paljo haukkumasanana, joten siksi en ite sitä tykkää käyttää.

      Poista
    2. No tuo on kyllä ihan totta että lesta sanaa käytetään useimmiten haukkuma tarkoituksessa. Mä ite oon siinä mielessä onnekas et en oo joutunut kohtaamaan kauheesti haukkumista ja pilkkaamista siitä et olen lestadiolainen, joten ehkä mä ite sit ajattelen että se on ihan ookoo sana. Tietenki, vaikka itelle sana onkin arkipäiväinen ja puheessa kuuluva niin osaa sitä kunnioittaa onneks muita enkä nyt ihan jokaiselle meille puhuttele niin. Kiitos kun vastasit :) t. Edellinen

      Poista
  3. Siistiä että sait nyt uuen kameran! :D Pitää joskus taas mennä kuvaamaan ku oon sielläpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep on todellaki! :D Ja joo, mennään ehottomasti sitku vaan aikataulut osuu hyvin yhteen. :)

      Poista

Kiitos kommentista!❤